Een klacht indienen

Een klacht indienen

Er zijn verschillende manieren om een klacht in te dienen in Photo Portal:

1. De klant rechtstreeks doorverwijzen naar Support

Je kunt de klant informeren om direct contact op te nemen met ons ondersteuningsteam. Wij zullen de zaak bekijken, onderzoeken en een passende oplossing bieden.

2. Stuur de Reclamatie zelf door

Je kunt ook rechtstreeks contact met ons opnemen met de details van de klacht van de klant en ons een bericht sturen met alle relevante informatie.

3. Dien een klacht in via Orderbeheer

Je kunt ook een klacht aanmaken in de tool Orderbeheer.
Voer het e-mailadres en ordernummer van de klant in. Beide zijn te vinden in je Photo Portal binnen de Verkooppaneel in het menu Orderbeheer.
Eenmaal ingevoerd klik je rechtsboven op Acties, selecteer je Reclamatie en vul je de vereiste informatie in.
Opmerking: De klant krijgt automatisch bericht als op deze manier een klacht wordt ingediend.

Mogelijke oplossingen voor een klacht

Reproductie: Indien mogelijk reproduceren we het artikel, zodat de klant de bestelling snel en correct ontvangt.
Voucher: We kunnen je een tegoedbon geven (inclusief verzendkosten), zodat je het product zelf opnieuw kunt bestellen. Het voordeel van deze oplossing is dat je winst uit de oorspronkelijke bestelling onaangetast blijft.
Terugbetaling: Op verzoek kunnen we het bedrag voor het betwiste product rechtstreeks aan de klant terugbetalen. Opmerking: Je winst wordt met het overeenkomstige bedrag verminderd.

Hoe gebruik je een Voucher voor een klacht

  1. Ga naar de website van Saal Digital en log in op je account.
  2. Selecteer binnen Pro­duc­ten het product dat je opnieuw wilt bestellen.
  3. Voeg het voorbereide project toe aan je winkelmandje.
  4. Voer in het veld Voucher inwisselen de Kortingscode in die we je hebben toegestuurd.
  5. Voer indien nodig het afleveradres van de klant in.
  6. Voltooi de bestelling.