Software foutmelding

Installeer de software opnieuw

Wij verzoeken u vriendelijk om de actuele versie van onze software opnieuw te downloaden en opnieuw te installeren.
Indien u na de herinstallatie nog steeds problemen ondervindt dan hebben wij uw ondersteuning nodig om het probleem beter te kunnen diagnosticeren. 

 

Ondervindt u nog altijd problemen ondanks het opnieuw installeren? 

Indien dit het geval is, dan kunnen wij u met onze diagnosetool verder helpen:

  1. Ga alstublieft naar de volgende link en installeer het diagnosetool

    Windows: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/fra-webresources/Clients/DiagnosisTool.exe
    Mac: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/fra-webresources/Clients/DiagnosisTool.dmg

  2. Wanneer u de diagnosetool geïnstalleerd heeft klink dan op de knop naast de installatieplek en kiest u de betreffende software onder programmas uit. Meestal wordt de software opgeslagen onde: r C:\\Programmas\\... opgeslagen.
  3. Daarna klikt u op verder, nu opent de software zich automatisch.

  4. Ga vervolgens weer in de software aan het werk zoals u dit normaal ook doet en bewandel de stappen die leidde tot de foutmelding. Nadien u dit heeft gedaan sluit u de software en kiest u de plaats van opslaan uit. 

  5. Hier wordt nu een Zip-bestand opgeslagen. 

Stuurt u ons alstublieft  het Zip bestand na het opslaan toe en stuurt u tevens een screenshot van de foutmelding toe. Dit kunt u sturen naar support@saal-digital.nl

 

Deze website maakt gebruik van Cookies. Door gebruik te maken van deze website stemt u het gebruik van Cookies toe. Meer informatie over het gebruik van Cookies vindt u hier.
OK