Software foutmelding

Installeer de software opnieuw

Download de nieuwste versie van onze Software en installeer die opnieuw. Je projecten worden NIET gewist door de nieuwe installatie.


Als er na de herinstallatie nog steeds problemen zijn, hebben we je hulp nodig om het probleem nauwkeuriger te diagnosticeren.

Treedt de fout nog steeds op ondanks herinstallatie?

Als er nog steeds een foutmelding in de software verschijnt, ga dan als volgt te werk:\Open het instellingen dialoogvenster van de software (te bereiken via het tandwiel symbool) en kies Delete temporary data. Kies Delete thumbnails, kies dan de optie Delete cache en klik op Delete now.

Als het probleem zich alleen op bepaalde pagina's voordoet, selecteer dan de getroffen pagina's en verwijder de complete inhoud van deze pagina's uit het project. Klik daartoe in het rechter deel op Levels en kies Select All. Verwijder de geselecteerde elementen door op het Delete symbool in de bovenste werkbalk te klikken. Er mogen geen elementen meer onder Layers getoond worden. Hernoem de afbeeldingsbestanden daarna en plaats de inhoud (de hernoemde afbeeldingsbestanden, tekstvelden enz.) opnieuw in de pagina's en sla het project op onder een nieuwe naam.

Als er nog steeds een probleem is, laat ons dan weten welke stappen je ondernam bij het gebruik ervan tot deze foutmelding verscheen.

Stuur ons bovendien het foutenlogboek (zie Foutenlogboek lezen), een schermafbeelding van het probleem en de naam + versie van je besturingssysteem in antwoord op dit bericht.

Het lezen van het foutenlogboek:

Je vindt het foutenlog ofwel in de software door op het kleine tandwieltje rechtsboven te klikken en dan op de knop Open map met logbestanden te klikken in het venster dat opent. Stuur ons de logbestanden die dan als tekstbestanden verschijnen via het formulier op https://www.saal-digital.nl/support/.

Je kunt het logbestand ook vinden onder het volgende pad op je computer:

Bij [User] moet je de gebruikersnaam invoeren waarmee je werkt.

Windows:

C:\Users[User]\AppData:\Roaming:\SaalDesignSoftware:\Local Store.

Mac:

/Users/Libary/Preferences/SaalDesignSoftware/Local Store/log