Software foutmelding
Installeer de software opnieuw
Wij verzoeken u vriendelijk om de actuele versie van onze software opnieuw te downloaden en opnieuw te installeren.
Indien u na de herinstallatie nog steeds problemen ondervindt dan hebben wij uw ondersteuning nodig om het probleem beter te kunnen diagnosticeren.
Ondervindt u nog altijd problemen ondanks het opnieuw installeren?
Indien dit het geval is, dan kunnen wij u met onze diagnosetool verder helpen:
- Ga alstublieft naar de volgende link en installeer het diagnosetool
Windows: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/fra-webresources/Clients/DiagnosisTool.exe
Mac: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/fra-webresources/Clients/DiagnosisTool.dmg
- Wanneer u de diagnosetool geïnstalleerd heeft klink dan op de knop naast de installatieplek en kiest u de betreffende software onder programmas uit. Meestal wordt de software opgeslagen onde: r C:\\Programmas\\... opgeslagen.
- Daarna klikt u op verder, nu opent de software zich automatisch.
- Ga vervolgens weer in de software aan het werk zoals u dit normaal ook doet en bewandel de stappen die leidde tot de foutmelding. Nadien u dit heeft gedaan sluit u de software en kiest u de plaats van opslaan uit.
- Hier wordt nu een Zip-bestand opgeslagen.
Stuurt u ons alstublieft het Zip bestand na het opslaan toe en stuurt u tevens een screenshot van de foutmelding toe. Dit kunt u sturen naar support@saal-digital.nl