Transportschade

Waaraan herken ik transportschade?

U kunt transportschade herkennen, als zowel het product als de verpakking beschadigd zijn. Het gaat hier bijvoorbeeld om:

  • kapotte hoeken en randen
  • deuken
  • vouwen

Nota bene: u kunt natuurlijk altijd uw pakket aan de deur weigeren, als u van buiten al kan zien dat de verpakking beschadigd is.

 

Wat doe ik in het geval van transportschade?

U hebt uw bestelling ontvangen en vastgesteld, dat de verpakking is beschadigd?

  • Checkt u alstublieft altijd, of ook het product beschadiging heeft opgelopen. Soms is alleen de verpakking beschadigd, maar het product niet.
  • Bent u erachter gekomen, dat zowel de verpakking als het product zijn beschadigd, neem dan contact met ons op via de bestelmanager.

Klikt u op de volgende link om in de bestelmanager te komen. Hier kunt u uw product reclameren: https://www.saal-digital.nl/klanten-login/mijn-bestellingen/