Foutmelding in het project

Krijgt u tijdens het bewerken van uw project een foutmelding?

Wanneer u een foutmelding ontvangt tijdens het ontwerpen, vragen we u de recentste versie van onze software te downloaden en deze opnieuw te installeren.

Installeert u de diagnosetool, als er daarna nog problemen optreden

Mochten er nog steeds problemen optreden na het opnieuw installeren, dan hebben we uw hulp nodig om het probleem te vast te stellen.

Drukt u alstublieft op de volgende link en installiert u de diagnosetool.

Windows: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/fra-webresources/Clients/DiagnosisTool.exe
Mac: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/fra-webresources/Clients/DiagnosisTool.dmg

Hoe gebruik ik de diagnosetool?

Als u de diagnosetool hebt geïnstalleerd, gebruikt u deze als volgt:

1. Ga alstublieft naar de knop naast de installatielocatie en kiest u de software onder programma's uit. Meestal wordt de software onder C:\\Programma's\\... geïnstalleerd.
2. Klik vervolgens na het installeren op verder. De software wordt nu automatisch geopend.
3. Ga vervolgens zoals gebruikelijk in de software aan het werk en voert u dezelfde stappen uit die tot de fout leidden.
4. Aansluitend sluit u de software en selecteer vervolgens de locatie van de uitvoer.
Hier wordt nu een zip-bestand opgeslagen.


Stuurt u ons alstublieft na het opslaan dit zip-bestand toe en een screenshot van de foutmelding naar support@saal-digital.nl. Uw bericht wordt zo snel mogelijk behandeld.

Deze website maakt gebruik van Cookies. Door gebruik te maken van deze website stemt u het gebruik van Cookies toe. Meer informatie over het gebruik van Cookies vindt u hier.
OK