Software foutmeldingen

Software foutmeldingen

In zeldzame gevallen kun je foutmeldingen krijgen wanneer je de software gebruikt. Om je te helpen bij het oplossen van eventuele problemen, hebben we hier een lijst met mogelijke foutcodes samengesteld. Als je echter geen oplossing voor je specifieke probleem kunt vinden, raden we je aan om ons artikel over het oplossen van problemen te bekijken. Daar vind je een stap-voor-stap handleiding om je te helpen het probleem op te lossen.

Fout 3001, fout 2038 of melding Toegang geweigerd

Als je fout 3001, fout 2038 of een melding Toegang geweigerd tegenkomt, betekent dit dat de software geen toegang kan krijgen tot bestanden op je systeem. Volg deze stappen om dit probleem op te lossen:

  1. Zorg ervoor dat je voldoende vrije ruimte hebt op je harde schijf.
  2. Controleer of je volledige toegangsrechten hebt tot alle bestanden en mappen.
  3. Controleer of er geen antivirussoftware is die de toegang tot de bestanden blokkeert.
  4. Als een van deze problemen zich voordoet, deblokkeer dan de Saal Digital Design Software in de betreffende programma's.
  5. Zodra de blokkade is opgeheven, zou je zonder verdere problemen bestanden moeten kunnen uploaden.

Voor macOS gebruikers, volg deze aanvullende stappen:

  1. Geef de ontwerpsoftware volledige toegang tot je harde schijf. Je kunt dit doen door naar het gedeelte Beveiliging > Privacy > Volledige Schijf Toegang te gaan in je systeemvoorkeuren.
  2. Voeg in deze sectie de ontwerpsoftware toe als een toepassing die volledige toegang tot je harde schijf moet hebben. Door het hier toe te voegen, zou de software de bestanden moeten kunnen opslaan.

Door deze stappen uit te voeren, zou je fout 3001, fout 2038 of het bericht Toegang geweigerd moeten kunnen oplossen en de software weer normaal moeten kunnen laten werken.

Fout 1000 bij het exporteren van een PDF

Als je een Error 1000 krijgt bij het exporteren van een PDF uit je project, probeer dit dan op te lossen door de software opnieuw op te starten en het exporteren opnieuw te proberen.

Fout 1132 op macOS

Er kan een foutmelding 1132 verschijnen als je een Apple Foto's-bibliotheek hebt met een zeer groot aantal opgeslagen afbeeldingen.

  1. Open de beveiligingsinstellingen op je systeem en schakel de directe toegang tot Apple Foto's voor de ontwerpsoftware uit.
  2. Je kunt nog steeds afbeeldingen uit je Apple Foto's-bibliotheek toevoegen door de sleepfunctie te gebruiken om een afbeelding op je product te plaatsen.

Fout 2032

Deze foutmelding betekent dat de software geen verbinding kan maken met het internet vanwege mogelijke beveiligingsblokkades. Om dit op te lossen:

  1. Schakel antivirus/malware tools tijdelijk uit.
  2. Sta de software toe in de firewallinstellingen van je computer.
  3. Controleer of er internetbeperkingen zijn in de instellingen van je router.
  4. Probeer een andere internetverbinding, zoals een mobiele hotspot.

 

Je taalinstelling komt niet overeen met de taal van deze website. Kies:

Je taalinstelling komt niet overeen met de taal van deze website. Kies: