Ons doel: Uw tevredenheid

Dit zeggen onze klanten


uitstekend
4.6 / 5
van 465 klantbeoordelingen
5 sterren
310
4 sterren
148
3 sterren
6
2 sterren
1
1 ster
0


  • Alle tonen
  • Nu een klantbeoordeling geven
Klantmeningen van 31.12.2017
Ik heb het als enige minpunt ervaren (zelfs lastig gevonden) dat betaling via iDeal niet mogelijk was.
Coby schrijft op 30.12.2017
Zojuist een tweede bestelling gedaan omdat ik erg tevreden ben over de kwaliteit van jullie fotoalbum. Het systeem om een album samen te stellen vind ik ook zeer gebruikersvriendelijk.
Klantmeningen van 30.12.2017
Ik kreeg bij het invullen van de kortingscode WB450KMA die 15 euro korting zou geven op de wanddecoratie het bericht dat de code ongeldig is?

Onze reactie:
Neemt u bij vragen altijd contact op met support@saal-digital.nl. WIj zullen het graag voor u uitzoeken en een passende oplossing bieden!
Klantmeningen van 30.12.2017
snelle levering van een prachtige Alu wanddecoratie van mijn hond. Kwaliteit echt zeer goed.
Remco-Daniël schrijft op 27.12.2017
Ik heb voor een foto in mijn serie stadsfotografie Rotterdam gekozen voor een GalleryPrint 50x75, glans met een aluminium profiel. Het is een stevige plaat met een heldere scherpe afdruk en een sjieke glans. Wat wit moet zijn is ook echt wit. Prachtige kwaliteit! Zeer geschikt om mee te exposeren.
Angelique schrijft op 27.12.2017
Onlangs heb ik bij jullie een muismat bestelt en toen die kwam zaten er bij sommige foto's nog erg storende witte randjes langs, daar was en ben ik niet zo blij mee. En nu vandaag het fotoalbum met de softcover 19x19 binnen gekregen en deze is op verschillende bladzijdes te kort af gesneden ... terwijl in de software ik overal binnen de rode lijnen ben gebleven !!! Of jullie moet de software aanpassen of het snijden van de pagina's aanpassen ... Ook hier ben ik dus niet blij mee !!! Terwijl ik verschillende albums getest heb en daar was ik wel blij mee, maar met deze 2 produkten dus helemaal niet !!!

Onze reactie:
Wij betreuren het ten zeerste dat uw levering niet naar wens is. U heeft bij Saal Digital te allen tijde recht op 100% kwaliteit en service. Reclameert u svp via de bestelmanager en wij zullen u snelst mogelijk een oplossing naar vollste tevredenheid aanbieden: https://www.saal-digital.nl/service/bestelstatus/.
Patty schrijft op 26.12.2017
Woensdag fotoboek 42x28, glanzend, hardcover, 86 pagina's bestelt en zaterdag al binnen! Prachtig kerstcadeau.
Voor de eerste keer bij Saal. Zal zeker niet de laatste keer zijn! Alleen maar lof op alle aspecten. Heb al vele zeer positieve reacties gekregen. De lay-flat binding en de hoogglans laten mijn foto's van onze vakantie op Kalimantan en Noord-Sulawesi precies zien zoals wij voor ogen hadden.
S schrijft op 25.12.2017
hardschuim wanddecoratie getest: kleuren zijn helder, product wordt uitstekend verpakt!
Leonie schrijft op 25.12.2017
Dank voor het toch wat langer beschikbaar stellen van de mogelijkheid om een wanddecoratie te beoordelen! Wat ben ik blij met de hele mooie afdruk van het noorderlicht! Zo hebben we een mooie blijvende herinnering aan een bijzondere reis. Mooie afdruk in galerie kwaliteit. Nogmaals dank!
Klantmeningen van 24.12.2017
Gewoon goed, degelijk en betrouwbaar!
Hanneke schrijft op 23.12.2017
Een mooi fotoboekje mogen bestellen, kan niet wachten tot hij binnen is....mijn geliefde Noordwaard(boekje) is onderweg!
John schrijft op 23.12.2017
Erg onder de indruk van de kwaliteit en service.
Klantmeningen van 22.12.2017
een fijne methode om de mooiste fotoboeken te maken. erg tevreden met wat je allemaal kan maken en bestellen
Klantmeningen van 22.12.2017
Beste saal-digitaal,

Als luchtvaartliefhebber fotografeer ik graag vliegtuigen en andere aspecten van de luchtvaart.
Doormiddel van Instagram probeer ik iedereen mee te laten genieten van het mooie van deze wereld. Dankzij jullie heb ik een onwijs mooi fotoboek samengesteld met gecombineerde foto's van de luchtvaart en mijn vakantie naar Edinburgh. De kwaliteit is fantastisch, ongeacht het lichtinval of grote van de foto! Voor de gene die een eigen fotoboek wilt creëren ben je bij saal-digitaal aan het juiste adres. De levertijd is zeer vlot, de software om het boek te creëren spreekt voor zich en de service is top!

Met vriendelijke groeten,

Sander,
amsdispatch op Instagram.
Mirjam schrijft op 21.12.2017
Het was de 2de keer dat ik via Saal-digital een fotoboek heb gemaakt. Het ging nu allemaal wat sneller omdat ik de website nu door heb. Zelfs de levering was dit keer heel vlot, de vorige keer erg lang moeten wachten tot het boek binnen was. Er toen ruim 10 dagen op moeten wachten, terwijl men bij Saal-digital erg snel was met het produceren van het boek en verzenden naar DHL, daarna duurde het dus erg lang. En er staat op de site dat de leertijd van DHL 2 to 3 dagen duurt, dus niet. Dit boek kwam al op woensdag binnen, had het boek zondag besteld. Prima.
Mooie kwaliteit van het boek, bladzijden. Helemaal tevreden.
Klantmeningen van 20.12.2017
Goeie service en kwaliteit. Software is ook makkelijk te gebruiken. Alleen de fotoboek software vondt ik lastig te gebruiken, maar het is gelukt :)
Coby schrijft op 19.12.2017
De software is zeer gebruikers vriendelijk met veel mogelijkheden.
Ik kan niet wachten dat Saal digital met meer cover mogelijkheden komt voor trouw albums voor de professionele fotograaf.
Klantmeningen van 19.12.2017
Prachtig kwaliteit fotoboek ontvangen .
Snelle levering.

Groetjes, Astrid Koning
b schrijft op 19.12.2017
zoals altijd top!
Angelique schrijft op 18.12.2017
Het enige wat ik bij jullie echt niet snap is dat er nog steeds geen ideal is ..... dit is echt waanzinnig slecht !!!!
Dick schrijft op 17.12.2017
Uitstekend zoals ik al aangeef hierboven.
Ingrid schrijft op 15.12.2017
We hadden een slechte start, foutje aan 2 posters, 1 poster beschadigd door transport. Buiten deze foutjes was er al wel te zien dat er prima afdruk kwaliteit werd afgeleverd (ter info ander bestelnummer). Door gegeven op de site en direct werd er actie ondernomen. Vandaag de herdruk van de drie posters ontvangen en super tevreden.
Carla schrijft op 15.12.2017
Voorts heb ik mij verkeken op het formaat; had beter een compacter boekje gekozen voor deze serie. Maar dat is mijn eigen keuze geweest.
Gijs schrijft op 14.12.2017
Heel mooi product
Ik vind de kwaliteit hoog
Klantmeningen van 13.12.2017
Leuk bedrijf en leuke acties met waardebonnen!
Petra schrijft op 13.12.2017
Ik heb het volgende product besteld: Fotoboek XT (extra thick) 19 x 19. De foto's zijn mat afgedrukt in het foto album. Ik ben echt ontzettend tevreden over dit album. Het boekje is al door verschillende mensen bekeken en de een is nog enthousiaster dan de ander! Ik kom hier zeker weer terug om producten te bestellen!
Klantmeningen van 11.12.2017
Ik mocht een fotoboek uittesten en heb er gebruik van gemaakt door mijn portfolio hiervoor te laten printen in de vorm van het fotoboek. ik ben heel blij met het resultaat, prachtige kwaliteit en beelden. mijn foto's komen heel goed over.
alleen had ik niet op de afmetingen gelet waardoor ik het een beetje te klein vond. maar voor het overige zeker aan te raden.
bij het opmaken van mijn bestelling kreeg ik telkens een foutmelding en na enkele mailtjes heen en weer gestuurd te hebben, is het gelukt! Bedankt voor de hulp en de fijne communicatie! een dikke duim waard!! :-)
R&H schrijft op 11.12.2017
Een mooie print laten maken op Alu-Dibond Butlerfinish.
Zeer tevreden met het resultaat, mooie scherpte diepte.
Verder een 2tal foto vergrotingen besteld, prachtige kleuren en erg strak afgedrukt.
Verpakking perfect en service prima.
Jullie hebben er een klant bij!!
Klantmeningen van 09.12.2017
Na het ontvangen van een tegoed bon van €50 heb ik meteen een 50-60 wanddecoratie in alu bond besteld.
Na een aantal dagen al geleverd.
Super service! Enorm onder de indruk van de kwaliteit.
Heel scherp en mooi en sterk materiaalgebruik!
Zeker de moeite waard, ga zeker opnieuw bestellen. Heel sterk en goed ingepakt, geen enkele schade aan het product.

Enorm tevreden met mijn bestelling!
Klantmeningen van 08.12.2017
We hebben onze trouwfoto's hier laten afdrukken in het fotoboek XT A3 liggend. Saal digitaal was mij aangeraden door een bevriende fotograaf. Zelf had ik wel ervaring met een andere printservice, maar Saal was nieuw voor mij. Ik was echt blij verrast toen ik het resultaat zag. Wat een prachtige afdrukken.
Momenteel ben ik bezig om een fotoboek samen te stellen met foto's die ik door de jaren heen gemaakt heb en die gaat zeker weten bij Saal geprint worden. Het is absoluut waar voor zijn geld.
Theo schrijft op 08.12.2017
Alu-dibond zwart-wit afdruk 40x40 laten maken. Geweldige kwaliteit. Heel mooie zijdeglans met alle details. Als je heel goed kijkt zie je dat het allumium is...perfect. De verpakking alleen al is een kunstwerk. Hier wordt heel zorgvuldig met jouw foto's omgegaan!
Magda schrijft op 08.12.2017
Ik kreeg de gelegenheid om een wanddecoratie uit te testen.ik ben heel blij met het resultaat. De foto komt mooi uit op de digibond en door het ophangingsprofiel zweeft de foto aan de wand.
De service is meer dan uitstekend.
Ilse schrijft op 08.12.2017
Ik heb een van mijn favoriete foto's op alu-dibond laten afdrukken, 40x60. De kwaliteit van mijn foto is volledig bewaard gebleven. Het materiaal is stevig en het ophangsysteem zeer handig. Ik zou dit zeker aanraden!

Onze reactie:
Bedankt voor uw feedback. U kunt altijd een mailtje sturen naar support@saal-digital.nl, we helpen u dan snel weer op weg tijdens het ontwerpen!
Richard schrijft op 07.12.2017
Hele mooie kwaliteit.
Ik had alleen een maat groter gewild, maar je kan niet met iDeal betalen.
Sonja schrijft op 07.12.2017
Heb net het fotoboek mogen ontvangen. Had voor mat fotopapier gekozen.
Een heel mooi boek. De kleuren zijn zoals ik ze op t scherm zag en komen heel mooi uit.
De software moet nog wennen en de levertijd rond de sinterklaas mag ik niet helemaal mee rekenen. Ben echt heel blij met het resultaat!
Heb ook een mibileporello van 7×9 cm besteld. Mooi stevig papier en ook hier mooie weergave van de foto's. Een aanrader!
Klantmeningen van 07.12.2017
Vandaag mijn bestelling ontvangen. Nog voor de aangegeven levertijd. Top. Wat een prachtige afwerking. Ben er Superblij mee. Volgende keer weet ik weer waar ik mijn bestelling ga plaatsen.
Klantmeningen van 06.12.2017
Vandaag mijn bestelling gedaan van een prachtige foto op aluminium. De software is gebruikersvriendelijk. NU even afwachten hoe lang de levertijd zal zijn. UIt eerdere ervaringen zal dit niet zo lang zijn.
Ine schrijft op 05.12.2017
Dankjewel voor jullie prima service! De eerste wanddecoratie was mislukt, deze heb ik gemaakt op mijn iPad en het programma werkt dan niet zoals t hoort. Na overleg met jullie klantenservice ontving ik een nieuwe waardebon! Ik heb het programma geïnstaleerd op de laptop en met jullie hulp een nieuwe decoratie aangemaakt. Prima gelukt!
Nogmaals dankjewel voor de TOP service!
Yvonne schrijft op 05.12.2017
Al eerder diverse malen een bestelling gedaan. Altijd super tevreden met het resultaat.
Erwin schrijft op 05.12.2017
Ik heb een foto laten bedrukken op een Alu-Dibond Butlerfinish plaat in de afmeting 75x50cm het was een gok omdat ik het materiaal niet kende en al helemaal niet met een zwart/wit foto.
Maar we hebben hem momenteel aan de muur gemaakt en het is geweldig, mooier dan ik had verwacht want het effect van het materiaal met de rag scherpe foto en gemonteerd op een aluminium afstand frame waardoor hij een cm van de muur komt en een zwevend geeft een heel uniek effect.
Ik ga zeker weer bestellen bij Saal-Digitaal want niet alleen de wanddecoratie is top ook de service en levertijden is een pluim waard!
Klantmeningen van 05.12.2017
Ik heb ons trouwboek besteld via Saal. Het Software programma is heel goed en er zijn veel stijlvolle mogelijkheden. Het is wel even wennen maar dat is altijd zo.
Prima service, ze houden je goed op de hoogte van het proces. Levertijd is naar mijn mening zelfs redelijk snel.
De binding is PRACHTIG. De kwaliteit is TOP. Ik heb al reisboeken gemaakt in het verleden bij concurrenten, maar heb nog nooit zo'n kwaliteit gezien, voor deze prijs. Ik blijf dus zeker en vast bestellen bij Saal en raad het ook aan iedereen aan. Ik ben normaal gezien niet snel onder de indruk maar de kwaliteit dat hier geleverd wordt, is fenomenaal.
Evy schrijft op 04.12.2017
We hebben in augustus/september 1 fotoboek gemaakt als gastenboek voor onze bruiloft. Toen was ik zeer verrast voor de perfecte kwaliteit van het boek. Foto's waren heel erg helder en de levering ging ook heel erg snel. Het boek was een super eyecather op onze bruiloft.

Nu afgelopen keer ook weer 2 fotoboekjes besteld, heerlijk werken in het systeem van Saal-digital. Het is gemakkelijk te gebruiken, staat allemaal duidelijk aangegeven en je hebt genoeg keuze in achtergronden en optie's om het boek compleet te maken. Foto's kun je direct uploaden, kortom ik ben zeer tevreden over de werkwijze in het systeem van Saal-digital.

Bij de bestelling gaf het systeem 2 keuzes van papier en kwaliteit soorten aan, ik heb dan ook 1 boekje besteld in de normale 'papierkeuze' zonder extra kosten, en het andere boekje voor mijn schoonouders besteld in de luxere variant met de extra kosten. Er stond vermeld dat de kwaliteit hoger zou zijn en de papierkeuze steviger.

Omdat ik voor mijn schoonouders een mooie variant wilde bestellen heb ik de extra optie aangevinkt. Nu heb ik de boekjes vandaag binnen gekregen en vind ik persoonlijk de normale, glanzende variant mooier dan de luxere, duurdere variant.
Dit boekje is vanwege de dikte van het papier in de verpakking een beetje bol komen te staan. Jammer omdat ik had gehoopt dat deze juist een luxere uitstraling zou hebben. Naar mijn idee ziet deze luxere variant er juist wat goedkoper uit. Het papier is heel stevig en zeker mooi te gebruiken, maar wellicht beter geschikt voor grote fotoboeken, en niet bij 20x20 met spiraalband.

Al met al ben ik nog steeds tevreden over de kwaliteit van de foto's die worden afgedrukt. Het volgende fotoboek staat alweer op mijn to-do lijst om te maken met Saal-digital, maar dan zal ik niet snel meer vertrouwen op de betere kwaliteit en papierkeuze in het systeem, dan kies ik denk ik gewoon 'save' voor mooi, glanzend papier!

Onze reactie:
Hartelijk dank voor uw feedback. Wanneer u niet tevreden bent met de kwaliteit van het papier kunt u altijd uw order reclameren in uw bestelmanager: https://www.saal-digital.nl/klanten-login/mijn-bestellingen/ We gaan dan samen opzoek naar de juiste oplossing.
Klantmeningen van 04.12.2017
Afdrukkwaliteit is erg goed. Strak en mooi van kleur. Helaas heeft de levering wel lang op zich laten wachten maar uiteindelijk denk ik wel dat er bij DHL iets niet helemaal goed is gegaan. Totaal een duidelijke voldoende in elk geval.
Klantmeningen van 03.12.2017
Heel makkelijk om mee te werken. snel en effectief.
Marjolijn schrijft op 02.12.2017
Wanddecoratie canvas.
Zeer goede kwaliteit. Mooie kleuren, scherp afgedrukt. Goed verpakt! Ik ben zeer tevreden!

Onze reactie:
Jammer dat u ons voor de levertijd drie sterren geeft. We hebben uw bestelling in 5 dagen geproduceerd en geleverd, nog ruim binnen de aangegeven levertijd op onze site. Was er wellicht een ander probleem met uw pakket waarvan wij niet op de hoogte zijn? We horen het graag van u.
Willie schrijft op 02.12.2017
Schitterend fotoboek gemaakt. Ik mocht het uit proberen. Ik kan het iedereen aanraden. Mooie kwaliteit en snelle service.
johan schrijft op 02.12.2017
De fotoboeken worden goed verpakt en snel afgeleverd, het is een mooie verrassing om je beelden eens echt in de hand te houden.
Klantmeningen van 30.11.2017
prima site op een foto boek te laten maken!
Axelle schrijft op 30.11.2017
Ik heb juist mijn fotoboek aangekregen en ben er heel blij mee. Ik had gekozen voor een matte gewateerde kaft en ben heel blij met deze keuze, presenteert zeer goed. Wat ik jammer vond was dat er geen schutblad is. Bij het openen van het boek heb je de eerste foto meteen aan de linker kant. De software is heel gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te verstaan. Ik zou wel wat meer verschillende composities toevoegen. Wat ook positief is aan het boek, is dat de pagina's vlak zijn. Dus bij een doorlopende foto over een spread oogt deze mooier. De pagina's zijn redelijk dik maar de foto's komen hier zeer goed op uit. Ze zijn ook super scherp.
Klantmeningen van 29.11.2017
Mijn eerste boek van Canada was perfect. Erg benieuwd naar dit boek.
Monique schrijft op 28.11.2017
heb zojuist een fotoboek in elkaar gezet met jullie software. Heerlijk om mee te werken. Duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk in gebruik. Leuke mogelijkheden. Ga het zeker nog een keer doen
Chris schrijft op 27.11.2017
Misschien dat er bij de verwerking software, die redelijk uitgebreid is, een kleine werkbeschrijving bijkomt, hoe je bepaalde dingen kunt bewerken. Nu is het zo dat een "leek" misschien moeilijkheden kan ondervinden. Iemand die bekend is met bewerking software kan hier redelijk snel mee uit de voeten. Mooi product, bedankt.
Misschien dat er op de website duidelijker kan worden aangegeven, wat de leveringstijden zijn. Zodat je hiermee rekening kunt houden bij de aanmaak van de artikelen.
Klantmeningen van 26.11.2017
Een foto in groot formaat op alu dibond besteld.
Moest even zoeken of wit echt wit zou zijn of aluminiumkleur.
Ik zou Saal aan mijn klanten aanbevelen.
Super kwaliteit
Piet schrijft op 26.11.2017
Saal digital leverd een voor mij perfecte kwaliteit die ik ook aan klanten door kan geven
Hanneke schrijft op 26.11.2017
Ook ik mocht van jullie een fotoboek 'testen'....gisteren heb ik mijn boek binnen gekregen en wat een prachtige kwaliteit!!
De foto's zijn stuk voor stuk erg mooi afgedrukt,dus ik ben er zeker heel blij mee!
Wat ik wel jammer vind is dat er standaard geen schutblad in zit,dus dat de eerste en de laatste foto meteen op de harde kaft zitten,als je dat niet wilt moet je daar zelf rekening mee houden door geen foto's te plaatsen op de eerste en de laatste pagina's...
En het zou heel fijn zijn als we kunnen betalen via Ideal,ipv Paypal....
Ik ga jullie zeker aanraden bij al mijn fotovrienden en verder iedereen die het maar horen wil want de kwaliteit is Super en de levertijd is ook prima!

Onze reactie:
Onze boeken hebben geen schutbladen. Dit om onze fotografen zoveel mogelijk van designvrijheid te kunnen laten genieten. Wanneer u niet direct aan de binnenkant uw foto´s wilt hebben raden wij u aan om de eerste en laatste pagina leeg te laten. U kunt deze lege pagina´s graag van een kleur of van uw logo voorzien. IDeal is momenteel in de software al beschikbaar.
Klantmeningen van 25.11.2017
Hartelijk dank voor de mogelijkheid om een fotoboek te mogen uitproberen.
Het ziet er perfect uit. Het was even stoeien met de software maar uiteindelijk kwam het goed.
De kleuren zijn mooi, de afwerking is goed en de verzending was goed verpakt.

Marco
Matim Fotografie
Mirjam schrijft op 25.11.2017
Voor het eerst bij jullie een fotoboek gemaakt, na ff puzzelen, kwam ik eruit.
Volgens mij is het boek aardig gelukt. Moest wel wennen aan het programma,
werkt net ff anders dan bij de concurrent. Al snel had ik door hoe het werkt en dan
gaat het prima. Er zitten voldoende verschillende onderdelen bij om wat leuks van
je fotoboek te maken. En net iets makkelijker dan wat ik gewend was.
Barbara schrijft op 25.11.2017
Over het algemeen tevreden. Kwaliteit en service is goed. Ken andere website met een gebruiksvriendelijker ontwerp. Wel veel extra mogelijkheden met lay-outs !

Onze reactie:
Laat u ons graag per email weten op support@saal-digitaal.nl wat u liever anders had gezien.
Klantmeningen van 25.11.2017
Prachtig boek, goede service, gemakkelijk programma, ik zoek het iedereen aanbevelen.
m schrijft op 25.11.2017
Ik ben heel erg tevreden met mijn ontvangen wanddecoratie op plexiglas...haarscherp en het lijkt net echt glas en dat met de stevigheid van het plexiglas erbij. Zelf heb ik voor glanzend gekozen, dat geeft voor mij het mooiste effect, als je niet wilt dat er een weerspiegeling op het glas te zien is zou ik voor een matte afwerking kiezen. Ik ben er super blij mee en kan het aan een ieder aanbevelen.


Uw mening is voor ons het allerbelangrijkste!

Bij ons telt uw mening! Wij nemen elke vorm van feedback uitermate serieus. Uw feedback wordt door onze bedrijfsleiding gelezen en bewerkt! Indien nodig zal u zo snel mogelijk worden gecontacteerd. Wij waarderen een positieve feedback zeer, maar het is voor ons veel belangrijker te weten wat wij kunnen verbeteren, daarmee u toekomstig nog tevredener bent. Vertel ons vandaag nog waarmee u niet content bent. Objectieve en feitelijke beoordelingen worden bij Saal Digital altijd online gezet, dit natuurlijk alleen als u daarmee akkoord gaat. Echter, wij vragen om uw begrip voor de volgende zaken: ireële/niet zakelijke of te specifieke problemen worden online niet getoond. Meningen en bijdragen kunnen worden verkort indien deze te lang zijn.
Hartelijk dank voor uw mening
Vult u de rood gemarkeerde velden correct in.
U dient de Algemene Verordening Gegevensbescherming(AVG)te accepteren
  • A.u.b. geef ons ten minste een beoordeling!
  • Star 0%Star 0%Star 0%Star 0%Star 0%
    niet beoordelen

    Wat vond u vervelend?

  • Star 0%Star 0%Star 0%Star 0%Star 0%
    niet beoordelen

    Wat vond u vervelend?

  • Star 0%Star 0%Star 0%Star 0%Star 0%
    niet beoordelen

    Wat vond u vervelend?

  • Star 0%Star 0%Star 0%Star 0%Star 0%
    niet beoordelen

    Wat vond u vervelend?

  • Star 0%Star 0%Star 0%Star 0%Star 0%
    niet beoordelen

    Wat vond u vervelend?

  •  
  •  
  • Deze mening/feedback niet online zetten.
    image/* De bestandsextensie is niet toegestaan. 8 Het maximum aan uploads is bereikt. 4MB De maximaal toegestane bestandsgrootte is {0} MB.
    Een afbeelding toevoegen
  • Een antwoord gewenst?
    Om u zo snel mogelijk te antwoorden, zouden wij het heel fijn vinden, als u ons uw bestelnummer, e-mailadres of uw naam en telefoonnummer door kunt geven. Wij sturen u een antwoord per e-mail of bellen u terug. Natuurlijk kunt u uw vraag of feedback ook anoniem invullen.

  • Mijn voornaam kan worden gepubliceerd
  • Gelieve uw bestelnummer te vermelden zodat wij u een betere service kunnen aanbieden. We werken voortdurend aan verbeteringen en waarderen uw hulp zeer.

Klantbeoordeling nu versturen