Wat is er met mijn bestelling?

Hoe kan ik uitvinden, of mijn bestelling is verwerkt?

Als uw bestelling succesvol bij ons binnen is gekomen, ontvangt u van ons een bestelbevestiging per mail op het e-mailadres dat u aan ons doorgegeven hebt.

Let u alstublieft op het volgende:

  • Checkt u alstublieft ook uw spambox. Het kan zijn, dat bij sommige bedrijven, de bestelbevestigingen in de spambox terechtkomen.
  • Het kan soms ook enige tijd duren, voordat de bestelbevestiging binnen is.

Ik heb geen bestelbevestiging gehad. Wat moet ik doen?

Mocht u na enkele uren nog geen bestelbevestiging gehad hebben, schrijf ons dan direct een mail aan support@saal-digital.nl

Na ontvangst van uw mail zullen we kijken, of de upload succesvol was en vertellen we u, of de bestanden aangekomen zijn of dat u opnieuw moet bestellen.

Let u alstublieft op het volgende:

  • Vóór een nieuwe bestelling
    Vraag alstublieft eerst na, voordat u nog een keer opnieuw bestelt.

  • Betaalwijze PayPal
    Bij de betaalwijze PayPal wordt het geld niet afgeboekt, als de bestelling niet bij ons is aangekomen. U geeft ons hier slechts een autorisatie van de bestelling. Pas als de bestelling helemaal bij ons aangekomen is, wordt het bedrag afgeboekt. Mocht de bestelling niet bij ons binnenkomen, dan wordt de autorisatie na een tijdje weer verwijderd.

  • Upload werd afgebroken
    Mocht de upload van uw bestanden om wat voor reden dan ook onderbroken zijn, schrijft u ons dan alstublieft een mail naar support@saal-digital.nl

    Nadat we uw e-mail hebben ontvangen zullen we nakijken, wat er met de upload gebeurd is en vertellen u onmiddellijk, of de bestanden binnen zijn of dat u nog een keer moet bestellen.

Belangrijk: Vraagt u altijd eerst bij ons na, voordat u zelfstandig nog een keer bestelt.

Direct support

Wanneer u geen antwoord op uw vraag heeft gevonden, kunt u hier uw verzoek aan onze vakkundige support formuleren:

Hartelijk dank voor uw bericht. U ontvangt een melding over de status van uw aanvraag per E-mail.
Er zijn fouten opgetreden tijdens de formulier-overdracht. Controleer uw gegevens s.v.p.!
Een moment geduld a.u.b.: gegevens worden overgedragen.
Verzenden
1
image/*,application/pdf,application/msword,application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document,text/plain,application/x-zip-compressed De bestandsextensie is niet toegestaan. 5 Het maximum aan uploads is bereikt. 4MB De maximaal toegestane bestandsgrootte is 4 MB.
Screenshot
2
image/*,application/pdf,application/msword,application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document,text/plain,application/x-zip-compressed De bestandsextensie is niet toegestaan. 5 Het maximum aan uploads is bereikt. 4MB De maximaal toegestane bestandsgrootte is 4 MB.
Logfile
2
1
1
1
1
image/*,application/pdf,application/msword,application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document,text/plain,application/x-zip-compressed De bestandsextensie is niet toegestaan. 5 Het maximum aan uploads is bereikt. 4MB De maximaal toegestane bestandsgrootte is 4 MB.
Factuur als pdf-bestand meegestuurd
2